حوله های تبلیغاتی

در این وبلاگ درباره مطالب مختلفی در مورد حوله های تبلیغاتی و انواع آن ها صحبت می کنیم.

حوله های تبلیغاتی

در این وبلاگ درباره مطالب مختلفی در مورد حوله های تبلیغاتی و انواع آن ها صحبت می کنیم.

  • ۰
  • ۰

دنیای تبلیغات همه جا را فرا پژمان است و این روزها همه به عقب تبلیغات هستند و اینکه چطور مشتریان باوفا و ابدی خویشتن را بدست آورند و مخاطبین مرام را وقوف کنند، یکی از سیاق های تبلیغات هدایای تبلیغاتی است که از سوی کسب و کارها بخاطر مشتریان مهیا می شود.

 

این روزها حوله ها تیمار از هدایای تبلیغاتی محبوب هستند که کسب و کارهای یدکی بخاطر هدایای تبلیغاتی خود و خواه عطیه به کارکنانشان از این گزینه کاربرد می کنند. اغلب تصرف و کارهایی که خواستار این هستند که حوله بوسیله مشتریان خویشتن کادو دهند مایل هستند که لوگو و شهرت تجاری آن ها پهلو روی حوله حک شود.

 

نشاندن لوگوی شریک شدن به خشکی امدن روی حوله به هر ضابطه که باشد، داخل بین عامه انسان “طبع” گفته می شود. چاپ به خشکی امدن روی حوله می تواند برای کسب و کارها مزایایی را به همراه داشته باشد که مهمترین آن داخل یاد ماندن است، از این طریق شما همیشه درون ذهن مشتریان خود حک می شوید.

 

طبع بر روی حوله این صورت است که طرح پیشنهادی خریدار بر روی حوله راحتی می گیرد. زمانی که از چاپ/سیلک استفاده شود محدودیتی درون اثر جزیی های انتخابی وجود ندارد.

چاپ سیلک به روشی گفته می شود که در آن تور ابریشم به خشکی امدن روی قالب خواه چهار لوح از سنخ چوب خواه فلز فراغت می گیرد و با داروی ژلاتین حساس به نور، آغشته شده و پس ازآن از نوردهی شسته می شود. بدین ترتیب عمل چاپ رو حوله رخ می گیرد.

 

از چاپ سیلک تو ماخذ های متعددی استفاده می شود که یکی از این ماخذ ها طبع پیاده شدن روی پارچه و حوله است.

 

در این نوع سفارش عموما باید بن حوله سفید خاص باشد. یکی از مزیت های چاپ لوگو روی حوله، عدم محدودیت در تنوع فام لوگو می باشد.

 

درون مجموع ترجیح اول برای حوله های تبلیغاتی در تیراژ بالای ۵۰۰ مغز گزینه یک بافت لوگو می باشد. در رجحان دوم گلدوزی است. درون این وضع طرح پیاده شدن روی حوله گلدوزی می شود از مزیت های روش گلدوزی لوگو این است که ویژگی رنگ نداریم و داخل تعداد کمتر و یا زیاد، سفارش بسیار کندرو آماده می گردد. و گزینه چاپ آخرین گزینه است برای شرایطی که صرفا در موارد خاص با تنوع اثر جزیی زیاد موعظه می گردد زیرا این فرایند امکان پذیر است بخشی پروسه طولانی تازگی داشته باشد.

 

تو این نوع کار یعنی چاپ طرحی به خشکی امدن روی حوله مقدار قرین گلدوزی به ازای واحد فرمان مدل است. خوشبختانه صاعقه لامع داخل تمامی این گزینه های پیشنهادی فعالیت می نرم و از آخرین فن شناسی های موجود برای اجرا مفید با چونی و تولید محصولی عالی استفاده می نرم.

 

تو مجموع تقدم نخست بخاطر حوله های تبلیغاتی داخل تیراژ بالای ۵۰۰ عدد بافت لوگو می باشد; تو تقدم دوم گلدوزی پیشنهاد می گردد و گزینه طبع صرفا در موارد ویژه با تنوع فام بیش سفارش میگردد.

  • ۹۸/۰۹/۱۷
  • حسنا سعیدی

حوله

حوله های تبلیغاتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی