حوله های تبلیغاتی

در این وبلاگ درباره مطالب مختلفی در مورد حوله های تبلیغاتی و انواع آن ها صحبت می کنیم.

حوله های تبلیغاتی

در این وبلاگ درباره مطالب مختلفی در مورد حوله های تبلیغاتی و انواع آن ها صحبت می کنیم.

  • ۰
  • ۰

حوله حمام

حدود 6 ماه پیش ، من مجموعه ای از 4 حوله پنبه ای سفید چاکر ترکیه خریداری کردم و برای پول ، من بسیار تحت تأثیر آنها بودم. آنها نرمی خود را بعد از بسیاری از شستشو ها حفظ کرده اند (به طور طبیعی نرم کننده پارچه بدون فن). من یک دخترانه حوله سفید و حوله های حمام سفید هستم (نه در مورد حوله های دست یا دستشویی ، که من به آن می رسم) اما اگر دوست دارید کمی حیرت انگیز بیشتری را در حوله خود داشته باشید ، حوله های چاکیر در 16 رنگ آمده است. سایه های خنثی مانند سفید ، بژ ، کرم و چوب خراش را شامل شود. تاریکی هایی مانند کاکائو ، نیروی دریایی و خاکستری. و سایه های رنگی مانند بادمجان ، آبزی ، زغال اخته و خزه.

حوله دستی

از شما التماس می کنم ، اگر می خواهید در خانه خود انسانی به غیر از خود داشته باشید ، لطفاً یک حوله دستی در حمام خود داشته باشید. نمیتوانم به شما بگویم چند بار دستهای شسته شده ام را فقط روی شلوارم خشک کرده ام زیرا تنها حوله حمام یکی از دوستان حوله حمام آنها بود… حوله حمام که قبلاً آنها را برای خشک کردن خود استفاده می کردند بعد از دوش… حوله حمام آنها برای خشک کردن انتهای عقب خود استفاده می کردند. شما انتخاب می کنید آنچه من می گذارم ، بله؟ بله عاشق باشید ، حوله دستی بخرید.

انواع حوله

حوله های مو

حوله های مو نازک تر ، سبک تر و جذاب تر از حوله های حمام است و این باعث می شود آنها برای افرادی که دوست دارند موهای خیس خود را ببندند ، بعد از شستشو انتخاب بهتری داشته باشند. از آنجا که آنها نازک تر و سبک تر هستند ، بر روی موهایی که به راحتی شکننده می شوند ، نرم تر هستند و جذب اضافی باعث می شود آب از قفل های شما سفت شود و سرعت خشک شدن را تسریع می کند.

 

نکته طرفدار: اگر موهای خود را غالباً رنگ می کنید ، یک حوله مو به رنگ تیره در نظر بگیرید ، زیرا لکه های ناشی از رنگ را پنهان می کند. اگر موهای خود را روشن می کنید - و من از آنچه می دانم صحبت می کنم زیرا من هم موهایم را سفید می کنم و هم رنگ می کنم - برای جلوگیری از ریزش رنگ ناشی از عوامل روشن کننده ، حوله موی سفید را انتخاب کنید .

 

حوله های دستی مکانی است که می توانید در آن از پایه های اصلی (سفید ، بژ ، خاکستری ، مشکی ، و غیره) یا رنگی (بلوز زیبا ، نوک انگشتان عزیزم ، قرمزهای توری) یا وحشی استفاده کنید - به معنای واقعی کلمه ، برخی حوله های دست چاپی حیوانات چطور است؟! و سپس حوله دستی تعطیلات همیشه محبوب، که وجود دارد؟ خوب چرا نه؟!؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی